Helpdesk

helpdesk

Smluvním partnerům poskytujeme podporu prostřednictvím helpdesku, usnadňujícím komunikaci mezi našimi specialisty a určenými pracovníky zákazníků.

Helpdesk slouží k vyšší přehlednosti o plnění zakázek, stavu řešení problémů a efektivní evidenci požadavků našich partnerů. Zákazník je tak informován, kdykoliv se k našemu systému připojí.

Návod:

Pro zadání servisního případu klikněte na HELP, nebo v menu na on-line podpora. Aby, jste mohli zadat požadavek, tak se musíte registrovat. Po registraci je nutné na vašem e-mailu účet aktivovat a počkat na aktivaci účtu administrátorem. Poté se již můžete přihlásit a zadávat servisní požadavky.

Pro zadání nového servisního případu klikněte na tlačítko Zadat nový případ. Poté zkontrolujte vaše jméno a e-mail, zvolte Oddělení a kategorii případu. Doplňte Lokaci a telefonní číslo pro (tyto položky nejsou podmínkou). Vypište název případu a popis. Můžete také vložit další poznámky k případu.

Po úspěšném zadání požadavku přijde potvrzovací e-mail s ID případu které slouží ke kontrole a editování případu. Pro kontrolu vašeho případu zadejte ID do pole zobrazit případ č. a klikněte na tlačítko zobrazit. Po otevření vašeho případu můžete vidět, komu byl případ přiřazen a s jakou prioritou.

Po přihlášení můžete editovat Váš profil. Pro tyto účely slouží odkaz Upravit Vaše kontaktní informace.